Pozycjonowanie lokalne

Prowadzisz biznes nakierowany przede wszystkim na klientów z rynku lokalnego, np. danego województwa, miasta czy nawet dzielnicy? Postaw na local SEO, czyli pozycjonowanie stron internetowych w Google pod tzw. geolokalizowane frazy kluczowe. Możemy zająć się tymi działaniami marketingowymi! Mamy wieloletnie doświadczenie w branży i mnóstwo zrealizowanych, zakończonych dużym sukcesem projektów. Decydując się na tę promocję firmy w sieci zaoszczędzisz pieniądze, a do tego dotrzesz z ofertą do osób z regionu, które faktycznie mogą być nią zainteresowane. Dzięki współpracy z nami zyskasz wielu nowych klientów, rozwiniesz swój biznes, a do tego będziesz budować pozytywny wizerunek marki!

Na czym polega lokalne pozycjonowanie strony?

Jak pokazują statystyki, coraz więcej osób poszukuje w swoim regionie firm handlowych lub usługowych i korzysta z internetu, w tym przede wszystkim wyszukiwarki Google. Aby zwiększyć precyzję wyników wyszukiwania, stosuje się geolokalizowane frazy kluczowe, które od standardowych różnią się dodaniem lokalizacji, np. nazwy miasta. To właśnie na nich skupiają swoją uwagę specjaliści SEO zajmujący się lokalnym pozycjonowaniem strony internetowej.

Choć technicznie te działania marketingowe są praktycznie identyczne, jak przy promocji ogólnopolskiej, czyli na frazy bez lokalizacji, tak wymagają przygotowania odmiennej strategii. Jeśli chcesz, aby były skuteczne, zgłoś się do nas już dziś. Zajmiemy się optymalizacją witryny oraz jej reklamą na rynku lokalnym, a dodatkowo możemy zaproponować m.in.:

• stworzenie wizytówki firmy w Google,

• przygotowywanie treści do tematycznych blogów, zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych,

• prowadzenie dyskusji na branżowych, przede wszystkim regionalnych forach.

Wszystkie powyższe działania wspierają lokalne pozycjonowanie stron internetowych i budują pozytywny wizerunek marki, co przekłada się na większe zaufanie do firmy.

Kiedy warto postawić na lokalne pozycjonowanie stron internetowych w Google?

Usługę kierujemy m.in. do przedsiębiorców świadczących usługi specjalistyczne, do których zalicza się np. warsztaty samochodowe, salony kosmetyczne czy kwiaciarnie. W przypadku takich firm szerokie pozycjonowanie stron internetowych w Google jest nieopłacalne. Efektem tych działań marketingowych będzie wyświetlanie się linku do witryny osobom, które w ogóle nie będą zainteresowane ofertą. Na przykład usługi salonu kosmetycznego z Poznania pojawią się w wynikach wyszukiwania mieszkańcowi Łodzi, który zapewne z nich nie skorzysta.

Dzięki geolokalizacji zwiększa się skuteczność promocji, gdyż Twoja marka będzie docierać tylko do osób z regionu. Oprócz tego usługa lokalnego pozycjonowania witryny jest tańsza od reklamy ogólnopolskiej. To zasługa m.in. mniejszej konkurencji na frazy kluczowe z lokalizacją, co ułatwia realizację działań marketingowych oraz zmniejsza ich koszty. Przekłada się to również na szybsze efekty, czyli podnoszenie pozycji strony internetowej w rankingu Google.

Już dziś zgłoś się do nas i zacznij lokalnie promować swoją firmę w sieci. Stosujemy skuteczne metody SEO, a do tego gwarantujemy elastyczne warunki współpracy.

Źródło: https://www.grupa-tense.pl/pozycjonowanie-lokalne/